Bol.com

BoekenBoeken

Asperges

Wij zijn hier dol op asperges en nu ze weer in het seizoen zijn, moest ik er wel kopen. John moest werken in IJmuiden en had ook heerlijke zalmfilet meegenomen. Ik vond ook dat ik wel voor het eerst een gepocheerd ei mocht proberen en er nog even een hollandse saus bij mocht maken. Nu krijg ik het slecht voor elkaar een mayonaise te maken, maar de hallandaise lukt eigenlijk altijd, zo ook nu. Het eigeel was heel mooi gepocheerd, maar het ei was wat oud en het wit bleef er dan ook niet mooi bij.
De zalm had ik pocheerd bovenop de asperges, erg lekker.

De rest van de zalm (het was een erg groot stuk) hebben we gerookt en dat was ook heerlijk, vandaag een simpele salade van gemaakt met wat mayonaise, tuinkers en peper en zout.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)