Bol.com

BoekenBoeken

Vispannetje uit de oven

Is een heerlijk recept van Jamie Oliver uit Jamie's Diners en is vrij eenvoudig om te maken. Ik heb het al een stuk of 3 keer gemaakt en iedere keer is het weer smullen. In de tas zat groente en het leek me goed om dat voor dit recept te gebruiken. Er gaat maar een venkelknol in, dus moet nog even kijken waar ik de andere knol voor ga gebruiken. Ik zag dat er volgende week weer pastinaak in zit, dus misschien lekker een kop venkel-pastinaak soep. Voor de rest zit in het vispannetje nog ui, aardappel en natuurlijk vis (zalmforel in mijn geval).
Het recept is hier te vinden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)