Bol.com

BoekenBoeken

Week 5 (30 januari t/m 5 februari)


Deze week wat winterse dingen in de groentetas. Zoals spitskool, zuurkool en winterpeen. Verder nog soepgroenten, venkel, broccoli en wortelpeterselie. 
Ik kreeg te horen van mijn moeder dat ik alleen maar culinair kookte, dus vandaar de andijvie met een papje en een gehaktbal. Het was erg lekker.
De chilikip was een nieuw recept uit een kookboek met chinese recepten. Het was erg lekker. Het recept gaat nog volgen.
Woensdag moesten we op tijd weg, dus had ik groentensoep gemaakt met turks brood erbij. 
Donderdag de venkelstoofpot met zalm die ik al eerder had gemaakt en ook deze keer beviel hij goed.
Vandaag zou ik uit eten en John zou snert eten. Ik heb voor mezelf nu maar groentensoep uit de vriezer gehaald.
Morgen zuurkool gestoofd in sinaasappelsap en katenspek en hierbij komt een eendenborst. Het is een recept uit 12 maanden van de ah.
Zondag  spitskoolstamppot en dan houden we nog de broccoli en wortelpeterselie over voor de week erna.
Ik ga maar op zoek naar een recept met wortelpeterselie. Heeft iemand een idee? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)