Bol.com

BoekenBoeken

Week 8 (20 t/m 26 februari)

Deze week was een erg druk weekje, daarom was het menu ook nog niet langs gekomen.
In de tas bevond zich Chinese groenten, Groene kool, Radijs, Rode kool, Tuinkers, Zoete Bataat en over van vorige week was er witlof

Maandag heb ik voor het eerst polenta uit geprobeerd met dit recept Italiaanse polenta met een gevulde kipfilet, dit beviel erg goed en is voor herhaling vatbaar.
Dinsdag was een makkelijk dage met Witlof uit de oven met ham en kaas en gebakken aardappeltjes
Woensdag was ook niet veel moeilijke met een chinese roerbak met runderreepjes
Vrijdag had ik een etentje met mijn collega's bij een italiaans restaurant en dat beviel weer goed.
Zaterdag kwam mijn familie voor mijn verjaardag eten en had ik gestoofde kalfswangen met ratatouille en pasta  ge maakt en ik had Mokkaschuimtaart gemaakt. Alles was erg lekker.
Vandaag eten we groene kool rolletjes waarschijnlijk ook met pasta. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)