Bol.com

BoekenBoeken

De boodschappen

Laten we het zo zeggen.... Ik ben blij dat de ah aan huis levert aangezien wij niet bij het huis kunnen komen met de auto had dit heel veel gesjouw gekost. Hij had het in 5 kratten geleverd. We hebben wel even snel 3 kratten uitgepakt, zodat hij die weer kon mee nemen. Met veel verse spullen, maar ook veel pasta en dergelijke. Vlees had ik bij de internetslagerij besteld.
Helaas gaat het vrijdag dus wel heel warm worden, dus besloten op donderdag de eerste zakken te maken, op vrijdagochtend de rest van de zakken en op zaterdag koken.
Voor de boodschappen was ik 160 euro kwijt, maar op wat desserts na kunnen we hier zeker 2 maanden mee doen. Paprika's zijn allemaal buitenbeentjes, hoewel ik het buitenbenige niet echt kan ontdekken. Ja een enkele was misschien wat klein, maar is dat zo erg. Misschien moeten ze de prijzen dan niet los maken, maar per zoveel gram. Grand Italia pasta en het andere pastamerk waren beiden in de aanbieding. Toetjes waren allemaal in de aanbieding en zo was er nog wel wat in de aanbieding. 
Dan de vleesbestelling. In totaal ongeveer 16 kilo vlees. Inmiddels heb ik het gehakt gebruikt en  echt bijna geen vet liet het los. Kipfilet en kippendijen voelden heerlijk aan en ik merkte ook al dat daar weinig vocht uit kwam de vorige kooksessie. 
En hiervoor geldt ook lekker makkelijke dat het thuis wordt afgeleverd. En de vleesbestelling zat rond de 180 euro, maar zoals gezegd al deze boodschappen zijn voor 2 maanden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)