Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 22

Deze week in de groentetas: Eikenbladsla, Chinese kool, courgette, rode biet en Andijvie.

Woensdag: Vandaag hadden we eters (mijn ouders en mijn tante) en heb ik vooraf heb ik een slaatje gemaakt van de eikenbladsla met gebakken geitenkaas en de te gekke vistaart van Jamie, maar dan op Judith's manier. Wat betekent veel verschillende soorten vis (Zalm, Kabeljauw, grote garnalen en st. Jacobs schelpen.)
Donderdag: Morgen wordt een lekker luier dagje hoewel we wel de voortuin onkruid vrij gaan maken, dus een simpele Pasta met Kip, Courgette en Pesto
VrijdagRisotto met rode biet
Zaterdag: Spareribs van de bbq, recept uit Thuis bij Jamie en om met de vlammen van de bbq ook wat te doen rook ik gelijk kip en zalm
Zondag: Lunch wordt slaatje van zalm, een slaatje van kip en een slaatje met opperdoezer rondjes met stokbrood. Diner wordt waarschijnlijk ook de salades met een kippenragout.
Maandag: Simpel dagje van gesmoorde Andijvie met gekookte aardappels en een vleesje wat ik uit de vriezer ga toveren.
Dinsdag: Nog een lekker simpel dagje Quesedilla's met wat we nog in de koelkast hebben.


Volgende week in de tas (onder voorbehoud): Prei, Spitskool, IJsbergsla, Ui en Waspeen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)