Bol.com

BoekenBoeken

week 44 (31 oktober t/m 6 november)

Da pasta van maandag en dinsdag was heerlijk. De hutspot was weer ouderwets lekker. De jambalaya was niet slecht alleen ik vond hem wat zoutig. Raapstelenstamppot heb ik nooit moeite mee en nu ook niet.
Ik heb deze week ook weer tiramisu gemaakt en die was heerlijk.


Deze week onder voorbehoud in de tas: Andijvie, Boerenkool, Broccoli, Gemengd kiemen, IJsbergsla, Pastinaak, Venkel
Groenten die we nog in de koelkast of vriezer hebben: Chinese kool, rode bietjes, paksoi en tauge kiem 
Morgen eten we kip chow mein, wat neer komt op een wokschotel met kip, paksoi, chinese kool, tauge en saus. Dinsdag gewoon simpel bietjes. Ik ben deze week erg benieuwd naar de venkelstoofschotel. Zondag hebben we een 3-gangendiner, want volgende week dinsdag zijn we 11 jaar getrouwd, maar dat is spinavond en dan werkt een 3-gangendiner niet echt.
Ik maak deze week ook nog een slagroomtaart omdat een vriendin op bezoek komt. De cake staat nu in de oven en wordt heel mooi.

maandag: Kip Chow mein
dinsdag: bietjes met appel en ui met een worstje
woensdag: Andijvie met gehaktballen
donderdag: Boerenkool met rookworst
vrijdag: pasta met kalkoen, courgette en paddenstoelen
zaterdag: Venkelstoofschotel met zalm
zondag: voorafje met coquilles, Pasta met gestoofde lamsschenkels en als toetje warme chocoladecakejes


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)